Öğrenci Bilgi Sistemi Değişikliği

Üniversitemiz 2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Güz dönemi itibariyle yeni Öğrenci Bilgi Sistemine geçiş yapmıştır. Öğrencilerimiz ders seçimlerini UBİS sistemi yerine E-kampüs OBS sistemi üzerinden yapacaklardır. E-kampüs OBS sistemine "https://ekampus.karatekin.edu.tr/" adresinden veya arama motorunda "ÇAKÜ E-kampüs" anahtar kelimeleri aratılarak ulaşılabilir.

Öğrencilerimiz, E-kampüs OBS sistemine adına düzenlemiş ve sisteme kullanıcı adı olarak tanımlanmış olan E-posta adresi ve şifre ile giriş yapacaktır.

İlk kez giriş yapan öğrencilerimiz için:

E-Posta adresi: "ögrencinumaranız@ogrenci.karatekin.edu.tr" şeklinde tanımlıdır.

Şifre: T.C. Kimlik Numaranızın ilk 4 hanesi ile Öğrenci Numaranızın son 4 hanesi olarak belirlenmiştir.

Şifrede hata ile karşılaşılması durumunda Yeni Şifre Oluştur kısmından SMS ile şifre alınabilmektedir.

DERS SEÇİM İŞLEMİ

Ders kaydı işlemlerinde öğrenciler öncelikle alt sınıflardan başarısız oldukları ve alt sınıflardan sorumlu olup hiç almadıkları dersler ile bulunduğu döneme ait dersi/dersleri almak zorundadır. Başarısız dersler Öğrencinin “SEÇTİĞİNİZ DERSLER” kısmında yer almaktadır.

Yeni alınacak dersler “AÇILAN DERSLER” kısmında listelenmektedir. Kayıt yapılacak dersler, alınması gereken derslerin başında bulunan “+” işareti tıklanarak “SEÇTİĞİNİZ DERSLER” e eklenip, tüm seçilen dersler taslak olarak kayıt edilip danışman onayına gönderilir. Derslere ait ders programları "+" ifadesinin solundaki sütunda yer alan göz simgesinden öğrenilebilmektedir. Seçilen derslerin danışmanlar tarafından onaylanması 02 Ekim - 08 Ekim 2023 tarihleri arasında yapılacaktır. Bu işlemler tamamlandıktan sonra öğrenci ders kaydını gerçekleştirmiş olur.

Yayınlanma Tarihi: 04 Ekim 2023 Çarşamba